Godmorgon!

Yaawn! Lite småtrött sådär. men fick nog nästan 8 timmars sömn i natt trots allt :D Muahhaa. Lyckades få Daniel att komma lite sent till jobbet den här morgonen...ehum 0:)

OH, igår förresten, believe it or not, köpte jag en klänning! Och inte vilken klänning som helst utan en Jane Norman klänning som jag köpte på Debenhams! ...Jag börjar visst bli lite snobbig. Men ååh vad underbart det var att gå runt där och se, känna och prova alla lyxiga klänningar, och nu har jag en egen partyklänning!! :D köpte dessutom en sån där liten..inte tröja, utan den går bara över axlarna liksom..så man slipper ha en ful tröja till sin snygga partyklänning. Den var rätt dyr för så lite typ men whatever den var också från Jane Norman ^^, JAG ÄR GLAD :D Kommer var så stört snygg imorrn.

Köpte dessutom en snygg ring på New Look, allo skulle älska den, det är en skitstor ring med en gigantisk blomma, och bladen är fejkdiamanter! Omnomnomnom! Aldrig sett såhär tjejig ut i hela mitt liv. =)

Men festen ikväll lär bli kul =D

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0