Neeej!

Det här händer inte.
Hur kan de här dagarna ha gått så otroligt snabbt?
Jag vill inte tillbaka, jag bara vill inte.
Det här kommer bli det jobbigaste på väldigt länge. Jag kommer sakna honom så otroligt mycket.
Jag har aldrig mått så bra som jag mår när jag är här, jag är verkligen glad. Jag tycker tillochmed om att vakna, för jag vet att jag kommer ha ännu en underbar dag. Jag kommer sakna att stå i morgonsolen i balkongen med utsikt över parkeringen och de nu välkända hustaken.
Jag kommer sakna att somna ansikte mot ansikte. Jag kommer sakna att vakna ansikte mot ansikte. Jag kommer sakna alla kramar och alla pussar. Jag kommer sakna att känna mig så fri från alla bekymmer. Jag kommer sakna att titta efter den blåa lilla bilen med vita ränder. Jag kommer sakna knackningarna på dörren när han kommer hem från jobbet. Jag kommer sakna familjeträffarna. Jag kommer sakna att laga mat tillsammans. Jag kommer sakna att slippa vara ensam.

Fyfan vad livet är orättvist.

Kommentarer
Postat av: sara

naaaw :/ kinda know the feelinghug

2008-08-19 @ 21:23:39
Postat av: Emil (I italien :p)

Jag kom just tillbaka från två veckor i Sverige så...ja vad ska jag säga. Jag saknar allihopa. Jättemycket. Det är verkligen en välbekant känsla numera men det sårar inte mindre för det. Hoppas du har det bra i alla fall, puss. =)

2008-08-21 @ 03:03:11
Postat av: Emil (I italien :p)

och grattis förstås :p det var verkligen igår du fyllde 15.

2008-08-21 @ 03:06:20
Postat av: Tinie

Aw Emil! Tack för grattiset och fy att du också har massor att sakna i ett annat land. Jag känner att jag aldrig riktigt förstått din sitution helt och hållet. Det är jobbigare än man kan tänka sig. :S

2008-08-25 @ 02:03:03
URL: http://youlikeitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0