Oi!

Halluuu, sorry att jag inte varit så aktiv på sistone. Inte hunnit.

Men jag kan allt redogöra lite kort över vad som hände i helgen:

* WoW (vi gjorde både AC och heroic BM)
* Pub (Några öl)
* Middag med Daniels föräldrar (Jag lyckades skvätta öl på hans mamma)
* Bio med Daniels vänner ( Vi såg Batman the dark knight. Bra film, vännerna var snälla fast visade inget större instresse av mig + at de pratade skit fort och jag fattade ingenting :D)

Idag då! Jag har bakat kakor! omnomnom. Daniel sa att de såg ut som snoppar :C Elackt. Sen har jag väl spenderat större delen av dagen att diska...sjukt mycket disk hade vi, men jag har tacklat den! Och sopat golvet. I am hardcore.

Imorgon ska jag på stan med Emma och Lilia, jippie :D Kommer bli kul, och förhoppningsvis hittar vi en bra present till Sarah. (ska dit på stoooor 18-års fest på torsdag,  de har hyrt en krog här i southend)

JAJA det var väl det mesta för just nu.

peace


Kommentarer
Postat av: sara

Hejje :) hur äre med dig nu för tin?

saknar umgänget vi hade i högstadiet(ja, det va längesen xD) men iaf ^^

I want to see you beaaatch ;)

typ dra till krogen el nå o "catch up" :D

xoxo

MooN X3

2008-08-11 @ 20:26:48
Postat av: Allo

Haha, äntligen kom jag ihåg adressen till din blogg. Hoppas allt är fint med dig och Daniel! :) Visst har du lust att bränna Sims 2 och några expansioner till mig för en billig penning när du kommer hem? :D

2008-08-12 @ 11:39:31
Postat av: Tinie

Moon: Heeey darling! Lätt att vi ska catcha upp på krogen nån dag, så fort man skaffat lite kosing ;)

xo TIIIN



Allo: Det är prima med oss ^^ Hoppas allt är bra med dig också! Spionerat lite på bilddagboken och jag vill se hur din lägenhet ser ut nu :O Vet inte om det går bränna skivorna direkt, men om du köper senaste ezxpansionet för ett par hundra kan du ju låna alla spel av mig och installera ^^ för man behöver ju bara en skiva :D <3

2008-08-12 @ 16:14:36
URL: http://youlikeitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0