Dagen före dopparedan!

IDAG! iiiihk hjälp!
Jag är trött och jag är bakfull. Men jag är inte stressad, för brevid mig i min skitiga lägenhet ligger en hög inslagna paket! Så jäkla skönt :)

Hade väldigt trevligt igårkväll. Jag och Collo hade en utekväll för oss själva på 55an! Måndagar är så jävla värt att gå ut, inte raggningshetsen som följer med helgerna, och inte det eviga sökandet efter ett bord! Najsnajsfågelbajs.

Lite tråkigare nyheter är att jag under den här julen får uppleva ännu en seperation, den här gången mellan min käre far och hans sambo. Tråkigt är det. Tycker synd om farsgubben, jul ska man vara glad på.
Nåja. Ska hem till honom imorgon och vi ska göra köttbullar ihop. intressant projekt, jag har aldrig gjort det förut men det är ju ett måste om det är jul XD

NÅJA. GOD JUL ALLIHOP. Och lycka till med att fixa allt inför imorgon!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0