I'm getting closer baby hear me breathe

ah, ah, ahh!

BURN WITH ME, HEAVEN'S ON FIRE!



Hejhejhej. Vaknat, duschat, sminkat mig. Sitter nu här och sitter. Ska käka på ming palace vid 14.00 idag med farsgubben och bror min. Alltid lika trevligt. <3 all you can eat. Och efter käket ska jag dra runt på stan och försöka hitta en julklapp till Collo och sen nånting att ha på mig på nyår! :O SVÅRT. Har iallafall köpt silvernagellack XD

MÅSTE börja städa nu. och ringa rörmokarn. Herregud vad jag är seg. Nåväl, jag har iallafall hunnit städa hallen ;) Och bokat tvättid. Alltid något right?


AAH om jag glömde berätta så träffade jag Sara igår! :D Jättekul, var längesen man sågs. Vi var ute och shoppade på rean. Vi köpte asmycket! Haha längesen man hade en sådan shoppingsession... jag har saknat det ;) Nu har jag nya snygga kläder WIIIIE!

OHWELL. overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0