Jaha, så har det varit jul!

Jajemen, nu är julen avklarad. Firat jul både hos pappsen och mammsen. Alla verkade bli glada för julklapparna så det var ju skönt! ^^
Jag är också jätteglad, fick nästan allt jag önskade mig! :O Jag är så bortskämd ^^

Ny DVD-spelare (min gamla sprängdes ju:S )
2 Crashdïet skivor
2 Hardcore Superstar skivor
The Sims2 jorden runt
En ny Puma tröjaaa
En ny mössa
En liten necessär från maxfactor
Snygga glas med Elvis och marilyn monroe på
The Chronicles of Narnia (alla sju böcker på engelska och i samma bok woooh) Skitsnigg.


JAG ÄR GLAD.

Och om två dagar kommer Daniel hit :D och då blir det att fira mini-jul igen och sen Nyyyååååååååår YAY jag längtar till nyår ^^

Woohaaah jag måste också försöka hitta tid att gå ner på stan till mellandagsrean! Kul ju! Och så vill jag hitta nåt snyggt att ha på mig på nyårsafton. Och köpa lite nytt smink och så. Kuwl! :)


Anyway, ska väl klä på mig nu och sätta igång den här dagen med ;)

Seeyoualllaterz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0