Mitt uppe i Julstöket



herregud vad man har varit upptagen på sistone! Men nu börjar saker och ting äntligen komma på plats, och julefriden börjar infinna sig! ^^ (Fast jag har ganska mycket julstädning kvar att göra...blääää)
Här är en bild från förra året. Julgran + Chico! Awww. Chico älskar att sitta under granen och dricka vatten från julgransfoten hahaha, han känner sig väl fri den lilla rackarn ;)
Nåväl, bäst att jag återgår till städningen, ville bara höra av mig så att ni vet att jag fortfarande lever!

Lycka till med julstöket allihop!

peace

Kommentarer
Postat av: Mwartin

det gör min katt med! julgransfot+gran = drink med jävligt stor drinkpinne?

2008-12-22 @ 17:21:19
Postat av: Tinie

hahahaha! Värt! Vem vet, julgransvatten kanske är en bättre drink än man tror? ;D

2008-12-23 @ 13:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0