All alone

Då var man ensam igen.
Helt plötsligt är allt kallt, grått och meningslöst.
Jag saknar dig.

Men det är värre för honom. Planet är tydligen försenat i ca 3,5 timmar, kanske till och med kan bli mer. Stackars stackars Daniel. Han får spendera hela natten själv på flygplatsen nu, kan inte vara kul alls. Fy..jag vill bara åka ner dit och krama honom. Känns så hemskt att han är kvar här helt ensam och har tråkigt och jag inte kan vara där och göra det bättre. Argh.


Men för att höja humöret något, här är vad som hände i helgen!

Iron Maiden
J
äääkligt bra spelning måste jag säga. Häftig upplevelse som fan.
Härlig stämning och bra engagemang både från publik och maiden.
Det enda negativa är att scenen var alldeles för låg, så man såg i princip
ingenting.. Sådant suger. Dessutom var det äckligt att vissa idioter bakom
tyckte det var roligt att kasta öl framåt.. usch.

Puben
Var ute på en helkväll, tre kompispar! Jättekul! Jag & Daniel, Martin & Emma och Lollo & Emil.
Vi hade verkligen jätteroligt och träffade massor av folk och drack alldeles för mycket öl.
Sedan var jag smart nog att gå över till sprit istället och kvällen slutade med att Daniel
höll mitt hår medan jag spydde och spydde och spyyydde i toaletten. Haha, aja, efter 1,5 år
tillsammans så ingår det i pojkvänsjobbet. ;)

Middag med familjen
Igår var jag och Daniel och åt middag hemma hos mamma och Stefan. Brorsan var också där.
De håller på att måla om huset, så halva huset var rosa och halva var rött, det såg askul ut! ^^
Vi fick grillat och det var verkligen stört gott, jag tror jag fördubblade min vikt den kvällen haha.
Mamma och Stefan kunde (till och med efter allt vin) slå resten av oss i kubb två gånger i rad!
Attans!

ÖVRIGT
Han är den finaste jag någonsin träffat och jag visste inte att jag någonsin skulle
kunna känna mig såhär omtyckt och fin. Han får mig att gilla mig själv, och det är
nog den bästa egenskap en människa kan ha. Fyfan vad jag saknar honom redan,
men jag är så tacksam för att han finns att jag vill gråta. Jag kan inte förstå att han
velat vara med mig i över ett och ett halvt år nu. Jag är så jävla lyckligt lottad.




peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0