Ouch.

Jag hade ingen aning om hur full jag förräns nu när jag vaknat upp med baksmällan.
Igårkväll var jävligt bra dock. Förfest hos martin (collo, emma, jocke och ellinor var också där) med vin och gamla Aqua och Vengaboys låtar. Pepp! ^^ Sedan bar det av mot krogen. Hände mycket kul även om vissa blev lite för fulla och även om kvällen slutade på Plaza av alla ställen...ew ;P Men, jättebra kväll med de bästa vännerna i hela jävla världen, så jag är glad även fast jag mår skit idag.

Det enda positiva med idag är att det är kallt och regnar! ÄNTLIGEN! Värmen har nästan tagigt kol på mig.
Hursomhelst, vi hörs när jag är lite mer på hugget igen, laters.

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0