Saturday!

Idag då!

Jag är trött men det är en del på gång. Först och främst ska jag övningsköra med mamsen nu i eftermiddag, och efter det ska jag på fest i lambohov antagligen (MARTIN ^^) och sedan ut på krogen! yaaay. Kul att gå ut med martin, collo och emil och alla igen, det var ett tag sen :>

Men som sagt, fortfarande trött, var uppe till typ 5 i natt och bråkade med pojkvännen över telefon..orka -.-
Han ska komma till Sverige nästa tisdag och stanna till söndagen. Det är den enda tiden han kan vara i Sverige på hela sommaren, och HAN tyckte det verkade som en bra idé att han på lördagen åker och träffar några andra svenska vänner istället. FAN HELLER, så jävla arg jag blev. Han kan ju dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0