Shopping spree

Det är rea ÖVERALLT nu, så jag har passat på att gå på en stooooooooooooooooooor shoppingrunda! Fy vad kul det var, men aj aj vad jag är fattig nu.

Hursomhelst tänkte jag visa upp lite av dagens fynd!




MAKEUP
Bilden blev väl inte så jättetydlig. Men! WHAT'S NEW:
* Foundation MaXfactor Lasting Performance
* Läppenna IsaDora Colourmatic lip contour färg nr87
* Ögonbrynspenna Maybelline new york färg nummer 03

(sen använder jag smink jag redan har, puder och mascara från isadora, vit kajal från H&M och ett lipgloss från yven rocher)



Så lite kläder! WHAT'S NEW;
*Skitsnygg korallfärgad top från H&M.
* Gulliga skor i guld och lila, blanka och paarty! också från H&M!
(läderkjolen hade jag sen innan)



* Grön/grå cardigan från H&M!
* Sjal ifrån glitter! I like it.
* Snygg och stor silverring från glitter.
* Flashigt halsband från H&M



* HATT!! Får se om jag vågar gå ut med den, är ju lite annorlunda än vad jag brukar ha.



Ny gullig kuvertväska! ooo måste på krogen snart så jag kan använda den haha! Och nya ringen syns lite bättre här.





Nu orkar jag inte ladda upp mer bilder haha! Men ja, det var vad jag införskaffat idag och jag är asnöjd!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0