Tila Tequila i Sverige!

Yus det var väl nästan en vecka sen nu Tila Tequila for till Sverige på semester.
På MTV's sida (http://www.mtv.se) kan man se en intervju med henne i någon park i Stockholm! Aaaah hon är så jäkla söt! ^^ Jag älskar tila och kommer verkligen sakna shot at love. Hennes musik är väl rolig men inget jag peppar överdrivet på. Gillar mer hennes roliga personlighet och all drama som händer kring henne, och det får man ju inte med i musiken. grrr. Mer reality shows med Tila Tequila tack. Nåväl, man har ju alltid hennes blogg såklart.

OCH JUST DET. I intervjun sa hon att hon nästan skrivit klart sin bok, Hooking up - with Tila Tequila. Haha, jag längtar tills den kommer ut. Den ska tydligen handla om raggningstips och sextips tror jag? Och lite om Tilas egna erfarenheter...lol! Kommer bli en jävligt rolig bok tror jag, så det ser jag fram emot.


Uh, yeah, gimme what i need.




HURSOMHELST
Idag är en äckligt varm dag och jag har extrem huvudvärk. Allt är sjukt äckligt och jobbigt just nu och dagens enda ljuspunkt är att det är midsummer murders ikväll. Thank god for that. Glöm inte att kolla, 21.00 på SVT 1.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0