Tillbaka

oh..
my...
GOD!

Det där var något av det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Vet inte varför jag fick infallet att GÅ dit i värmen. Jättelångt och jättevarmt. Mina fötter blöder bokstavligt talat.
Fyfan. Ni anar inte hur hemskt det var.

Det enda bra med det här är att jag har nya skor :D


SHOOOOOES! MASSOR MED SKOOOR! Här kommer bilder på de jag köpte idag woho! (3 par :D:D:D)


Vita skor med silver. Ingen       Ballerina aktiga skor. Syns inte på bilden men sulan är lite      Ääääälskade de här! De ser inte såjättesnygga ut på bilden, men skitfräna när man har de på sig. bekväma också. 

Klicka på bilderna för en större version.


PEACE

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: jo självklart finns det i sverige. i stockholm :)

2008-07-14 @ 15:29:53
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0