ENGLAND HERE I COME!

Om fem timmar går bussen till flygplatsen! Yaaay I'm so excited! Har en skitliten resväska och det är ett problem, för jag har massor saker som ska följa med till BRITAAANIA. Wooo! Men skitsamma , det löser sig alltid. Hoppas mamsen kommer snart och hämtar lilla ninen. Sen ska jag skriva ut mina biljetter och sen iiiihhhhhk ska jag snart diiiit! wiiie. Hahaha förlåt men jag är helt sprallig ^^

Okej, ska prata om något annat så jag inte blir helt störd. Läste lite på Tila's blogg och hon har tydligen kommit på att det är jättehemskt att tortera djur. (Wow tila, redan..) Men hursomhelst hade hon gjort någon skum liten video om djurtortyr och slakteri och sådant, och även fast den var jätte-B, så fick den mig faktiskt att börja gråta. GO TILA! Ascoolt att hon tagigt ställning mot djurplågeri och köttindustrin. Skitsamma om hon uttrycker sig lite konstigt. Älskar tila tequila lol ^^


PEEEEEEEEEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0