Sex and the city the movie!

SHIT, jag glömde ju säga! Sex and the city hade ju premiär i England långt innan här i Sverige, så när jag var där hann jag se filmen långt innan alla ni andra MUAHAHAHAHA! Glömde bara berätta det haha, attans. Så kan det gå.

Iallafall. Självklart var filmen ytlig, typiskt amerikansk, slutade med löjligt happy-ending. Men VADDÅ, det var sex and the city och det var fan underbart! :D Allt man ville ha, vulgär humor, skitsnygga klänningar oooh, skoooor, och iiihk! Den var verkligen bra. Även fast det kändes lite vemodigt... Nu är ju sex and the city över, för alltid. bah. Kommer sakna, en av de bästa serierna jag någonsin sätt. Men filmen var en hit, verkligen. Se den! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0