Telefon

Åååh det är så dags att jag skaffar en ny mobil. Mina telefonräkningar hos Telenor blir alldeles för dyra, så jag ska skaffa Tre Global nu (och självklart en ny frän mobil på köpet)  Har äntligen lyckats bestämma mig för att skaffa Sony Ericsson W910i, en riktigt snygg mobil med stor skärm och slide-funktion! DO WANT.

Ska nog ta bussen nu vid tretiden, gå förbi pappas jobb och lämna lite post till honom, sedan gå ner på stan och införskaffa min mobil, och sedan gå till jobbet! :O Mycket på gång, mycket på gång. Jag som ville spela datorspel ^^ Ohwell.

W910i.  Mmmh, looking pretty.


Aja, dags för mig att raida kylen i hopp om att hitta något ätbart.


Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0