Every moment spent with you is a moment i treasure

Idag har jag jobbat. Vi tog ut ungarna i skogen och det var roligt, men ruggigt väder så man blev ganska kall trots mössa och halsduk. Speciellt när det började regna..O.o Barnen är jättesöta as always och jag trivs jättebra. Så det är prima.

Igår hade jag något av ett sammanbrott och det var helt stört. Började bråka med typ alla och satt och tjöt och var trött på livet i det stora hela. Fyfan. Uttråkad kanske. Vet inte vad jag vill.  Men det känns bättre idag. Det är väl svårt att inse att jag aldrig kommer bli tillsammans med en rockstjärna, åka jorden runt och leva ett ascoolt liv och dö ung och snygg. Ohwell. drömma går ju.

Daniel har varit och kollat på en lägenhet idag, han planerar tydligen att köpa en. Knäppt...men vuxet i guess. Tycker han borde stanna kvar i den han hyr nu, den är asnajs. Men vi får väl se hur det går, den här är iof större och precis vid havet. Men ja, kostar därefter också såklart.

Jag är hemma och för trött att hitta på något, min dator är för seg för att spela på och det är inget bra på TV. Vad gör man då? Får väl bli lyssna på Aerosmith och kolla på bilder på snigga snubbar jag vill ha men inte kan få. Som vanligt. Fyfan vad jag är sorglig. Förr i tiden var jag själv den enda jag dreglade över. Kommer bli så igen så snart håret har växt tillbaka. lolz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0