Man borde inte klaga..

..Men självklart så gör jag det iallafall.
Efter att ha deppat över arbetslöshet foreeevaaar så har man äntligen ett jobb, och då slås man av verkligheten; att man inte har något fritid ALLS.
Jag börjar oftast 07.30, vilket betyder att jag får gå upp innan klockan 6 om jag vill hinna äta frukost. Helt sjukt! Sen efter att ha jobbat med barn en hel dag, (man kan inte precis slappna av) , så kanske man kommer hem vid 5-tiden och är ASTRÖTT. Man hinner i princip laga mat, äta mat, titta på något tv-program och sedan gå och lägga sig för man blir så jävla trött. Alltså...jag har INGET socialt liv alls längre. INGENTING. Och ingen hobby och ingenting. För jag orkar inte. Men jag har iallafall pengar. xD Snart. inte än X)

NÅJA, på lördag drar jag iallafall till england. Och även fast jag kommer jobba heltid även där så ska jag roa mig kungligt. så detså. OCH SÅ SKA JAG SUPA MIG REDLÖST JÄVLA FULL OCH INTE BARA PÅ HELGEN. För det behöver jag nu. En fylla. Det var längesen. Aaah, jag kommer få det så jäkla bra.

Just nu tvättar jag förresten. Längtar tills det blir klart så jag kan färga håret. Sen ska det torka och sen ska jag sova. Spännande liv man fått :P


peace dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0