When it all comes around she's a beauty queen

<3
oooh I get weak in my knees


MORGON! Sitter här vid datorn och njuter av att vara helt ensam för en gångs skull. Smaskar i mig passionsfrukt och mango-yoghurt och dricker english breakfast med en sockerbit och lite mjölk. Smarrigt.
Sitter och chattar på MSN med Daniel, alltid ett bra sätt att börja en dag. Men nu är han ute på rökpaus, så jag passar på att skriva ett blogginlägg! :>
Jag är ganska peppad faktiskt. Blev inte att man såg Hardcore Superstar turnén 2008, men då de ska spela in ett nytt album över jul så lär det ju bli en ny turné nästa år. Garanterat.. DÅ SKA JAG SE! Fyfan vad kul. Någon som vill följa med, just let me know. The more the merrier.

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0