Vrrroooommm.

Jag är hemkommen från en lång och fin övningskörningsrunda.
Det är fridfullt att köra om kvällarna då det knappt är någon trafik, och mörkret döljer allt som distraherat en under dagen.
Dimmigt var det också. Vackert, och passande inför Halloween.

Nu sitter och och tittar på "Världens härligaste män" på kanal 5. Inte sett det förut, men haha, så sevärt! Mycket roligare än jag trodde att det skulle vara. Så kolla in det om ni inte heller tittat på det förut!

Imorrn ska jag betala alla mina räkningar bläää. Vågar inte ens tänka på hur lite pengar jag kommer ha kvar efter det.  Försäkring för lägenheten och allt måste in den här månaden :/ NÅJA.

Hadet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0