Gäääsp..hemma igen

ååhhw ännu en dag på jobbet avklarad!
Jag är SJUKT trött, så mycket information som matas in. MEN nu är utbildningsdelen iallafall avklarad, så imorgon får jag börja ringa runt till olika företag! MYCKET SPÄNNANDE.

Måste också säga att mitt skrivbord är SJUKT snyggt och att jag ska göra det ännu snyggare! (Typ ta med med egen kaffekopp xD)

ÅHFYFAN förresten, hahahaha. MAria har sån jäklarns sjuk humor. HOn fick mig att sms:a "Vad är en rosa socka?" till 118 100. GÖR DET OM NI VILL FÅ ER ETT SKRATT ;) Men get kostar typ 5 kr förresten.
FÖR DE ENDA SOM ÄR GRATIS ÄR 118 700 OCH DÄR JOBBAR JAG :D yay


anyway nu ska jag käka choklad och titta på Made.


Peace

Kommentarer
Postat av: Vicky

Härligt! :) Fick läst ditt inlägg på fefo ang. nya skrivbordet. Blev glad för din skull och längtar själv till då jag får dra ut i arbetslivet <3 :D

2008-09-16 @ 20:30:43
URL: http://vickypalmgren.blogspot.com
Postat av: Tinie

Awww tack! =) Det är verkligen underbart ^^,

2008-09-16 @ 20:51:18
URL: http://youlikeitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0