Hallådär.

Idag var jag på arbetsintervjun!
Spenderade hur mycket tid som helst på morgonen för att se anständig (och jävligt snygg) ut. Lyckades bra faktiskt. Var lite småruggigt väder , men har tappat bort mitt paraply så fick springa iväg iallafall.
SJÄLVKLART börjar det spöregna som tusan och jag kommer dit som en blöt hund! (MItt CV som jag tagigt med i pappersform var också blött ) haha.

Men själva intervjun gick bra tror jag :D Han som intervjuade mig är värsta charmig. HAn verkade gilla mig och jag fick honom att skratta ett flertal gånger. De ska ringa imorgon. *rädd* Jag hoppas att jag får det. Och jag hoppas att jag kommer vara bra på det. MY GOD. rädd.


OCH. Imorgon ska jag ha min första körlektion! Mweeeeep!!! Kommer också vara spännande :D Håll tummarna för miiig.


PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0