Halloj.

Jag har haft en ganska körig dag på jobbet.
Lärde mig systemet och lyckades göra ungefär 50% av antalet lyft jag borde. Däremot fattades det bara 4 besök av vad som krävs så jag var rätt nöjd =]
Hoppas på ett sälj också den här veckan annars blir jag lite ledsen i ögat!

Det är lite jobbigt..jag vill verkligen vara bra på det jag gör och det är jobbigt när man inte lyckas då man känner att man gör sitt bästa. Men men, antar att jag blir bättre med tiden =D

Bah jag pratar ju inte om något annat än jobbet! FY MIG. Men jag gör ju inte så mycket annat än jobbar. 9 timmars arbetsdag är lite träligt. men men :P KOSING

ANYWAY! Färgade håret idag efter jobbet :D Nu är det svart och fint som det ska vara ^^

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0