Jag hatar youtube

Seriöst. Finns det ett ställe fyllt med fler idioter än youtube?
Är i bråk med Kelly Clarkson fans. Bara för att jag påpekade att det är pinsamt när idol-divor ger sig på klassiska rockballader. SERIÖST. Kelly Clarkson försöker sig på Aerosmiths låt Crying. En jävligt bra låt. Ännu mer irriterande är att hon inte ens klarar av de höga tonerna i den -.- Och självklart börjar folk gnälla på mig. Att jag inte känner igen talang och får mig själv att se ut som en idiot med mitt utalande. (alla skrev självklart JÄVLIGT mycket felstavning xD)
HAHA SERIÖST. Om de tycker att talang är att göra halvtaskiga covers så fine.
Eller nej, inte fine. vart fan är världen påväg. Varför ser alla upp till äckliga popdivor som förstör klassiker? EW.
JAG HATAR MÄNNISKOR.

SÖKES: Vettiga människor.

Kommentarer
Postat av: linnea

däärför jag ska gifta mig med steve harris <3 han är ÄKTA ;)

2008-09-09 @ 00:41:00
URL: http://willspirit.blogg.se/
Postat av: Tinie

HA! Sant :D Han verkar vara en bra man. Själv ska jag ha Steven Tyler. (För Alice Cooper verkar vara lite för lycklig med sin fru för att det ska kännas bra att sno honom)

2008-09-11 @ 10:53:58
URL: http://youlikeitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0