England

Pundet må vara svindyrt. Hyrorna i england må vara skyhöga.
Men KLÄDERNA är banne mig sjukt billiga.
Vanliga kläder som inte är av någon speciell designer är skitbilligt.
Ett par snygga jeans för 8 pund liksom. WUTT.
Okej att jag är en latmask och inte orkar prova kläder, men jag har iallafall lyckats köpa en vårjacka.
22 pund kostade den. Shiiiiit.
Önskar att jag hade mer energi, linnen och sånt kan man ju hitta för ett pund. Men palla shoppa, få bli en annan gång. Har inte ens plats att ta med mig mer saker hem :)

Ikväll ska vi ut till puben, sedan hem och käka, och sedan ner till havet tror jag , vadra längs stranden och sen sätta oss på någon mysig bar och supa till ;)
Och JA man kan gå längs stranden här, ingen snö, ingen is och ingen olidlig kyla i sikte. Underbart.

Längtar INTE tillbaka till sverige. Läskigt vad fort tiden går här...vill aldrig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0