Hmpf

Sverige suger lika mycket som vanligt. Snö överallt och blä. Men vafan, egentligen älskar jag det här landet.
Jag älskar hur jämställt det är i jämförelse med de flesta länder jag besökt, inklusive england.
Jag älskar att folk har vett att klä sig efter väder och vind, så man slipper känna sig löjlig för att man vill vara varm.
Jag älskar att jag vet hur allt fungerar och hur trygg jag känner mig. Valutan makes sense, sjukvården är bristfällig men ändå underbar mot överallt annars. suck.

MEN DANIEL ÄR JU INTE HÄR.
well..


Förövrigt funderar jag på att starta en blogg på engelska istället. Känns lite mer värt att blogga för alla jag känner i andra länder. folket i sverige lär ju bli updaterade av mig IRL istället :P förhoppningsvis iallafall hah.

ANYHOW, OVERANDOUT I AM LE TIRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0