Presenter..

Jag tycker alltid att det är lika svårt att köpa presenter. Jag vill så gärna köpa något som gör personen i fråga riktigt GLAD! Men jag är inte speciellt rik och de flesta jag känner verkar ju redan ha det mesta de behöver.

Hursomhelst måste jag få tag på en 50-års present till pappa och en allahjärtansdag present till Daniel.
Skitsvårt ju,.,
Skitsvårt!

Till Daniel räcker det väl med något kul/gulligt. men vad? Typ...en nalle? -.-

Till pappa vill jag att det ska vara något BRA och något han kan komma ihåg, något lite mer speciellt eftersom han fyller jämt. Men det är svårt när man inte har så mycket pengar. Hade hoppats på att kunna köpa honom en GPS tomtom men det har jag ju icke råd med :C Får väl rådgöra med brorsan.



toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0