ARG!

Okej nu är jag sur.
Hade pratat med Daniel och sagt att jag kommer vecka 8, om ett par veckor med andra ord. Vi var båda glada för det.

Så har jag fixat biljetterna med Ryan air och fyllt i alla uppgifter, hittat asbra pris och allt, ska bara betala, men ringer honom för att dubbelchecka.

så visar det sig att han ska på bröllop då. 5 timmar norrut i england. OCH jag kan tydligen inte följa med, för tjejen som ska gifta sig vet inte ens att jag existerar!
FÖR I HELVETE. Vi har varit tillsammans i två jävla år.
Ingen englandresa nu alltså, och min pojkvän låter folk inte ens veta att jag existerar.

PEPP. Inte?
Och han verkar förvånad att jag är sur.

nej förihelvete. han tycker jag ska komma veckan efter, jag tycker han kan dra åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0