Asbra hår-kur!

Jag antar att det är många fler än mig som har slitet hår.
Själv färgar jag håret jäkligt ofta och att jag klipper mig själv hellre än att gå till en frisör gör ju inte min kalufs mer välstädad precis! ;)

MEN! Något som fungerar jäkligt bra för mig ska jag dela med mig av.

SKITENKELT ÄRE.

Man tar helt enkelt vanlig olivolja! Jajemen. "masserar" in det i hela håret och låter det sitta i några timmar. (eller sover med det om man vill, fast det gör inte jag då kudden blir kladdig och jag hatar att sova på handdukar).
Sedan duschar man helt enkelt ut det med schampoo som vanligt ^^ Sedan TADA, håret känns som nytt!
Funkar asbra för mig iaf.

Sedan om man har lite pengar att slänga ut kan man ju även satsa på ett anti-frizz serum. Jag använder kerasilk från Goldwell. Använder det kanske varannan vecka eller något. Det är ju också bra, men ärligt talat så fungerar olivolja också och är betydligt billigare! så kör på det! :O


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0