I'm getting closer baby hear me breathe.

Burn with me, heaven's on fire.




Ahh Jag tror jag dör. Fick gå upp skittidigt idag för att rörmokarna var här igen. 7.30 kom dom hit och skulle byta lite rör. Haha. fy sjuttsingen vad jag är trött nu.
Anyway, mr plumber visade mig röret. och jag förstår verkligen nu varför det behövde bytas! Helt söndergnagt av råttor! Och päls som fasnat på kanterna av röret och fy och bläää. Och så sa han att råttorna i husen är skitstora och äckliga. NEJ FY. Hoppas inga kommer in till mig. Räcker att de tuggar i sig rören tycker jag.

aja...nu ska jag väl försöka komma på något vettigt att göra. Typ betala räkningar eller plugga teori till körningen. bah.


toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0