Tiiisdag idag.

Tänkte börja med att säga att mitt gnäll i helgen var onödigt. Jag hade SKITKUL hos mina kusiner. Var jättelänge sedan jag såg vissa av dem och det var  "lots of catching up to do ". Såååå jag ångrar ingenting. Poodles får vänta ^^


Igår var jag på en föreläsning om Genus i förskolan. Jag var där med mina arbetskamrater från förskolan Pilen. Föreläsningen ägde rum i Folkungaskolans Aula och det kändes JÄTTEKONSTIGT att vara där igen. Men han som pratade var verkligen jättebra. Och sure, efter att ha gått etikprofil och redan läst genuskunskap och varit allmänt intresserad så har jag redan hört allt det där förut. Men det var ändå skönt att höra det igen, och att få lyssna på någon som tycker som en själv. Känna att oj, någon mer än jag har fattat. UNDERBART. Jag har åter lite hopp och tro på mänskligheten.


OCH IDAG. Idag pplz. Idag är den största dagen av de alla. Ikväll börjar den nya säsongen av Desperate Housewives! JIPEEEEE. Jag har verkligen längtat ihjäl mig! haha :D Löjligt jag vet, men jag avgudar serien.

Nu ska jag försöka diska lite och städa lite. med betoning på lite.

TOODLES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0